ISO 20000-1 është Standardi Ndërkombëtar për Sistemet e Menaxhimit shërbimit IT.
ISO/IEC 20000-1 përcakton kërkesat e menaxhimit për një ofrues shërbimi për të ofruar shërbime cilësore për klientët e tij. Standardi synon të mbështesë dhe përmirësojë organizatat e teknologjisë së informacionit.
Ai përshkruan një grup të integruar të qasjeve të menaxhimit për ofrimin efektiv të shërbimeve të teknologjisë së informacionit për klientët e brendshëm dhe të jashtëm. Në të vërtetë, është një bashkim i praktikave më të mira të deklaruara në ISO 9001 dhe ITIL®.
ISO/IEC 20000-1 Menaxhimi i Shërbimit IT (ITSM) është i përshtatshëm për:
-Bizneset që po tenderojnë shërbimet e tyre.
-Kompanitë që kërkojnë qasje të qëndrueshme nga të gjithë ofruesit e shërbimeve në zinxhirin e tyre të furnizimit.
-Ofruesit e shërbimeve për të krahasuar menaxhimin e tyre të shërbimit IT.
-Një vlerësim i pavarur i shërbimit të një organizate.
-Organizatat që duhet të demonstrojnë aftësinë e tyre në ofrimin e shërbimeve që plotësojnë kërkesat e klientëve.
-Organizatat që përdorin aplikimin efektiv të proceseve për të monitoruar dhe përmirësuar cilësinë e shërbimit.
Përfitimet e ISO/IEC 20000-1 Menaxhimi i Shërbimit IT (ITSM)?
-Ndihmon organizatat për të përmbushur kërkesat e klientëve vazhdimisht.
-Ndihmoni kompanitë për të përmbushur kërkesat rregullatore dhe për të arritur përmirësimin e vazhdueshëm të proceseve të saj.
-Produktivitet më i lartë, reduktime defektesh dhe ofrim efikas i shërbimit për klientët.
-Rrit pranimin e shërbimeve në tregjet vendase dhe ndërkombëtare.Kënaqësi më e madhe e klientit.
-Redukton auditimet e shumta nga klientët.
-Rrit imazhin dhe reputacionin e një marke.